završni rad
Mobilni marketing u funkciji formuliranja međunarodne marketininške strategije
Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku, 2023. urn:nbn:hr:155:399795

Balija, Petra
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta u Dubrovniku

Citirajte ovaj rad

Balija, P. (2023). Mobilni marketing u funkciji formuliranja međunarodne marketininške strategije (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:399795

Balija, Petra. "Mobilni marketing u funkciji formuliranja međunarodne marketininške strategije." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:399795

Balija, Petra. "Mobilni marketing u funkciji formuliranja međunarodne marketininške strategije." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:399795

Balija, P. (2023). 'Mobilni marketing u funkciji formuliranja međunarodne marketininške strategije', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 18.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:399795

Balija P. Mobilni marketing u funkciji formuliranja međunarodne marketininške strategije [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2023 [pristupljeno 18.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:399795

P. Balija, "Mobilni marketing u funkciji formuliranja međunarodne marketininške strategije", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:399795