Balija, P. (2023). Mobilni marketing u funkciji formuliranja međunarodne marketininške strategije (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:399795
Balija, Petra. "Mobilni marketing u funkciji formuliranja međunarodne marketininške strategije." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:399795
Balija, Petra. "Mobilni marketing u funkciji formuliranja međunarodne marketininške strategije." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:399795
Balija, P. (2023). 'Mobilni marketing u funkciji formuliranja međunarodne marketininške strategije', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:399795
Balija P. Mobilni marketing u funkciji formuliranja međunarodne marketininške strategije [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2023 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:399795
P. Balija, "Mobilni marketing u funkciji formuliranja međunarodne marketininške strategije", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:399795