prikaz prve stranice dokumenta Marketing sadržaja kao učinkovita strategija u digitalnom okruženju
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Marketing sadržaja kao učinkovita strategija u digitalnom okruženju
Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku, 2024. urn:nbn:hr:155:256529

Boro, Borna
Sveučilište u Dubrovniku
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta u Dubrovniku

Citirajte ovaj rad

Boro, B. (2024). Marketing sadržaja kao učinkovita strategija u digitalnom okruženju (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:256529

Boro, Borna. "Marketing sadržaja kao učinkovita strategija u digitalnom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:256529

Boro, Borna. "Marketing sadržaja kao učinkovita strategija u digitalnom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:256529

Boro, B. (2024). 'Marketing sadržaja kao učinkovita strategija u digitalnom okruženju', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:256529

Boro B. Marketing sadržaja kao učinkovita strategija u digitalnom okruženju [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2024 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:256529

B. Boro, "Marketing sadržaja kao učinkovita strategija u digitalnom okruženju", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:256529