prikaz prve stranice dokumenta Svjetska trgovinska organizacija kao vanjski čimbenik razvoja međunarodnog marketinga
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Svjetska trgovinska organizacija kao vanjski čimbenik razvoja međunarodnog marketinga
Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku, 2024. urn:nbn:hr:155:828063

Lončarić, Laura
Sveučilište u Dubrovniku
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta u Dubrovniku

Citirajte ovaj rad

Lončarić, L. (2024). Svjetska trgovinska organizacija kao vanjski čimbenik razvoja međunarodnog marketinga (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:828063

Lončarić, Laura. "Svjetska trgovinska organizacija kao vanjski čimbenik razvoja međunarodnog marketinga." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:828063

Lončarić, Laura. "Svjetska trgovinska organizacija kao vanjski čimbenik razvoja međunarodnog marketinga." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:828063

Lončarić, L. (2024). 'Svjetska trgovinska organizacija kao vanjski čimbenik razvoja međunarodnog marketinga', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:828063

Lončarić L. Svjetska trgovinska organizacija kao vanjski čimbenik razvoja međunarodnog marketinga [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2024 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:828063

L. Lončarić, "Svjetska trgovinska organizacija kao vanjski čimbenik razvoja međunarodnog marketinga", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:828063