Lončarić, L. (2024). Svjetska trgovinska organizacija kao vanjski čimbenik razvoja međunarodnog marketinga (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:828063
Lončarić, Laura. "Svjetska trgovinska organizacija kao vanjski čimbenik razvoja međunarodnog marketinga." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:828063
Lončarić, Laura. "Svjetska trgovinska organizacija kao vanjski čimbenik razvoja međunarodnog marketinga." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:828063
Lončarić, L. (2024). 'Svjetska trgovinska organizacija kao vanjski čimbenik razvoja međunarodnog marketinga', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:828063
Lončarić L. Svjetska trgovinska organizacija kao vanjski čimbenik razvoja međunarodnog marketinga [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2024 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:828063
L. Lončarić, "Svjetska trgovinska organizacija kao vanjski čimbenik razvoja međunarodnog marketinga", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:828063