Portolan, D. (2017). Marketinška komunikacija i stavovi lokalnog stanovništva o razvoju golf turizma u Dubrovniku (Završni specijalistički). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:283652
Portolan, Darijan. "Marketinška komunikacija i stavovi lokalnog stanovništva o razvoju golf turizma u Dubrovniku." Završni specijalistički, Sveučilište u Dubrovniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:283652
Portolan, Darijan. "Marketinška komunikacija i stavovi lokalnog stanovništva o razvoju golf turizma u Dubrovniku." Završni specijalistički, Sveučilište u Dubrovniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:283652
Portolan, D. (2017). 'Marketinška komunikacija i stavovi lokalnog stanovništva o razvoju golf turizma u Dubrovniku', Završni specijalistički, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:283652
Portolan D. Marketinška komunikacija i stavovi lokalnog stanovništva o razvoju golf turizma u Dubrovniku [Završni specijalistički]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2017 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:283652
D. Portolan, "Marketinška komunikacija i stavovi lokalnog stanovništva o razvoju golf turizma u Dubrovniku", Završni specijalistički, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:283652