Naslov Izbor politike cijena hotelskog poduzeća HUP Zagreb d.d. - Hotel Sheraton Zagreb
Naslov (engleski) Price policy of firm Zagreb d.d. - Hotel Sheraton Zagreb
Autor Barbara Miloglav
Mentor Matea Matić Šošić (mentor)
Član povjerenstva Perica Vojinić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Marija Martinović (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Dubrovniku (Ekonomski fakultet) Dubrovnik
Datum i država obrane 2017-09-29, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
Sažetak Predmet je diplomskog rada izbor politike cijena poduzeća HUP Zagreb na primjeru Hotela Sheraton Zagreb. Marketing je sve ono što poduzeća čine da bi unaprijedila poslovanje te potakla potrošače da kupe njihove proizvode. Ciljevi marketinga ostvaruju se marketinškim strategijama. Marketinška strategija temelji se na odabiranju i analizi ciljanog tržišta te kreiranju i održavanju marketinškog spleta koji će zadovoljiti ciljano tržište. Ona treba sadržavati odluke o tome zašto poduzeće posluje, koji su njegovi ciljevi i kako će se oni postići, s kojim resursima i u kojem vremenu, koje su održive konkurentske prednosti poduzeća u odnosu na konkurenciju te koji učinak sve aktivnosti imaju na cjelokupno poslovanje određenog poduzeća. Najčešće se koriste tri generičke strategije marketinga kao rješenje održive konkurentske prednosti, a to su strategija niskih troškova, strategija diferencijacije te strategija fokusirane segmentacije. Međutim, marketinška strategija se ne može postaviti bez kombiniranja elemenata marketinškog spleta. Oblikovanje marketinškog spleta odnosi se na stvaranje takve kombinacije proizvoda, cijene, distribucije i promocije koja će u najvećoj mogućoj mjeri zadovoljiti potrebe pojedinih skupina potrošača i segmenata na tržištu.
Cijena je zbroj svih vrijednosti koje potrošači mijenjaju za korisnost posjedovanja ili korištenja kakva proizvoda ili usluge. Njezina je funkcija upravljanje očekivanjima i percepcijama potrošača te stjecanje konkurentske prednosti. Za određivanje cijena hotelsko poduzeće treba dobro poznavati tržište na kojem želi nuditi svoje usluge, pratiti promjene na tom tržištu te ih analizirati i uzimati u obzir prilikom određivanja cijena i njihove korekcije. Osim što hotelsko poduzeće određuje cijene pomoću različitih metoda, ono inicira promjene u postavljenim cijenama u skladu sa situacijom na tržištu.
Sažetak (engleski) The subject of this paper is selection policy cost of the company HUP Zagreb on Hotel Sheraton Zagreb. Marketing is everything that companies make to improve performance and to encourage consumers to buy their products. Marketing objectives are realized by marketing strategies. The marketing strategy is based on the selection and analysis of the target market and the creation and maintenance of the marketing mix that will satisfy the target market. It should include decisions about why the company operates, what are its objectives and how they will be achieved, with what resources and in what time, which are sustainable competitive advantage over the competition and the effect that all activities have on the overall operations of a particular company. The most commonly are used three generic marketing strategies as a solution to sustainable competitive advantages, such as low-cost strategy, differentiation strategy and focused segmentation strategy. However, a marketing strategy cannot be set without combining elements of the marketing mix. The creation of the marketing mix refers to the creation of such a combination of products, prices, distribution and promotion, which will as far as possible to meet the needs of individual consumer groups and segments of the market.
The price is the sum of all the values that consumers are changing for the benefit of ownership or use of any products or services. Its function is the management of expectations and perceptions of consumers and gaining competitive advantage. To determine the price the company should be well acquainted with the market on which they wish to sell their products, monitor changes in the market, analyze them and take into account when determining prices and their corrections. In addition to company determines prices using different methods, it initiates changes at set prices according to the market situation.
Ključne riječi
marketing
politika
cijene
marketinški splet
Ključne riječi (engleski)
marketing
policies
prices
marketing mix
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:155:903392
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Turizam, Marketing, Međunarodna trgovina, IT menadžment Smjer: Marketing Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra poslovne ekonomije (mag. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Javna napomena 3774
Datum i vrijeme pohrane 2018-01-16 11:44:01