Dragičević, A. (2016). Fizičko okruženje kao element marketinškog spleta u uslužnim organizacijama (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:550914
Dragičević, Ana. "Fizičko okruženje kao element marketinškog spleta u uslužnim organizacijama." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:550914
Dragičević, Ana. "Fizičko okruženje kao element marketinškog spleta u uslužnim organizacijama." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:550914
Dragičević, A. (2016). 'Fizičko okruženje kao element marketinškog spleta u uslužnim organizacijama', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:550914
Dragičević A. Fizičko okruženje kao element marketinškog spleta u uslužnim organizacijama [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2016 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:550914
A. Dragičević, "Fizičko okruženje kao element marketinškog spleta u uslužnim organizacijama", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:550914