Naslov Komuniciranje u izbornim kampanjama
Naslov (engleski) Communicating in election campaigns
Autor Ivana Puljiz
Mentor Ilija Musa (mentor)
Član povjerenstva Đorđe Obradović (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Ilija Musa (član povjerenstva)
Član povjerenstva Sanja Žaja Vrbica (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Dubrovniku (Fakultet za medije i odnose s javnošću) Dubrovnik
Datum i država obrane 2018-06-28, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Informacijske i komunikacijske znanosti Odnosi s javnošću
Sažetak Tema ovog diplomskog rada je „Komuniciranje u izbornim kampanjama“. Komuniciranje nije važno samo u izbornim kampanjama već i u svakodnevnom životu. Ali izborna kampanja je razdoblje za koje je upravo povezana najintezivnija komunikacija u javnosti jer bez dobre komunikacije s biračima, kandidat ili stranka imaju jako male šanse za postizanje izbornog cilja, a to je uvijek pobjeda na izborima. U današnje vrijeme kada se informacija širi brzinom svijetlosti u tom filmu glavnu ulogu preuzimaju mediji.
U ovom diplomskom radu, metodom analize sadržaja, analize literature i povijesne analize analizirana je važnost komunikacije u izbornom periodu te povijest izbornih kampanja u razdoblju od njenih početaka do današnjih modernih kampanja. Zatim, predstavljen je prikaz kako izgleda dobra izborna kampanja, koje su joj glavne aktivnosti, funkcije i strategije te dobro planiranje i provedbu kampanje. Također, istim analizama je posebno naglašeno političko komuniciranje koje je ključno za izbornu pobjedu te naposlijetku na medije koji imaju preveliku moć stvaranja kojekakve slike javnosti.
Komparativna analiza poslužila je kod usporedbe političke komunikacije triju političkih opcija, zatim kod usporedbe izbornih programa i izborne strategije te statističkom metodom prikazani su rezultati anketiranja medijskih istraživanja Ankete i istraživanja su javnosti davala do znanja kako se kreće popularnost stranaka i njihovih kandidata te kako bi mogli izgledati rezultati prijevremenih parlamentarnih izbora.
Naposlijetku, istraživanjem je potvrđena hipoteza diplomskog rada kako je ideologija još uvijek ključna stavka kod kandidata i političkih stranaka koje su ponuđene na izborima.
Sažetak (engleski) The theme or this thesis is „Communicating in election campaigns “. Communicating is not only important in election campaigns, but also in everyday life. And the election campaign is a period which is connected to most intense public communication because without a good communication with the voters, the candidate or the party has little chance of achieving the election goal, which is always, winning the election. Nowadays, as information is transmitted faster than the speed of light, the main role is taken over by the media.
In this thesis, using the method of content analysis, literature analysis and historical analysis the importance of communication in the election period and the history of election campaigns from their beginnings to the present modern campaigns, has been analyzed. There is also a display which shows what a good election campaign looks like, which are the main activities, functions, strategies and successful planning and campaign implementation. Using the same analysis political communicating is specially highlighted as the key in winning the elections and also the media which have too much power in creating different sorts of public image.
Comparative analysis has been used in comparing communication of three different political options (parties)and also in comparing election programs and election strategies, the results of the survey of media research Survey have been presented using the statistics method and the results made it clear to the public how the popularity of political parties and their candidates works and also what could the results of early parliamentary elections look like.
Finally, the research has confirmed the main hypothesis of the thesis which is that the ideology is still the key factor for candidates and political parties offered in elections.
Ključne riječi
izborna kampanja
komuniciranje
politička komunikacija
ideologija.
Ključne riječi (engleski)
election campaign
communicating
political communicating
ideology.
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:155:814914
Studijski program Naziv: Odnosi s javnostima Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra odnosa s javnostima (mag. rel. publ.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2018-07-05 08:10:21