prikaz prve stranice dokumenta Efikasnost primjene integrirane marketinške komunikacije u promociji specijalnih događanja
Rad nije dostupan
diplomski rad
Efikasnost primjene integrirane marketinške komunikacije u promociji specijalnih događanja
Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku, 2015. urn:nbn:hr:155:643127

Lučić, Marija
Sveučilište u Dubrovniku
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta u Dubrovniku

Citirajte ovaj rad

Lučić, M. (2015). Efikasnost primjene integrirane marketinške komunikacije u promociji specijalnih događanja (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:643127

Lučić, Marija. "Efikasnost primjene integrirane marketinške komunikacije u promociji specijalnih događanja." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:643127

Lučić, Marija. "Efikasnost primjene integrirane marketinške komunikacije u promociji specijalnih događanja." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:643127

Lučić, M. (2015). 'Efikasnost primjene integrirane marketinške komunikacije u promociji specijalnih događanja', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:643127

Lučić M. Efikasnost primjene integrirane marketinške komunikacije u promociji specijalnih događanja [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2015 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:643127

M. Lučić, "Efikasnost primjene integrirane marketinške komunikacije u promociji specijalnih događanja", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:643127