prikaz prve stranice dokumenta Uloga marketinških strategija poduzeća BABY CENTAR u internetskom okruženju
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga marketinških strategija poduzeća BABY CENTAR u internetskom okruženju
Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku, 2018. urn:nbn:hr:155:255475

Prnjat, Ivanka
Sveučilište u Dubrovniku
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta u Dubrovniku

Citirajte ovaj rad

Prnjat, I. (2018). Uloga marketinških strategija poduzeća BABY CENTAR u internetskom okruženju (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:255475

Prnjat, Ivanka. "Uloga marketinških strategija poduzeća BABY CENTAR u internetskom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:255475

Prnjat, Ivanka. "Uloga marketinških strategija poduzeća BABY CENTAR u internetskom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:255475

Prnjat, I. (2018). 'Uloga marketinških strategija poduzeća BABY CENTAR u internetskom okruženju', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:255475

Prnjat I. Uloga marketinških strategija poduzeća BABY CENTAR u internetskom okruženju [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2018 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:255475

I. Prnjat, "Uloga marketinških strategija poduzeća BABY CENTAR u internetskom okruženju", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:255475