Prnjat, I. (2018). Uloga marketinških strategija poduzeća BABY CENTAR u internetskom okruženju (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:255475
Prnjat, Ivanka. "Uloga marketinških strategija poduzeća BABY CENTAR u internetskom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:255475
Prnjat, Ivanka. "Uloga marketinških strategija poduzeća BABY CENTAR u internetskom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:255475
Prnjat, I. (2018). 'Uloga marketinških strategija poduzeća BABY CENTAR u internetskom okruženju', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:255475
Prnjat I. Uloga marketinških strategija poduzeća BABY CENTAR u internetskom okruženju [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2018 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:255475
I. Prnjat, "Uloga marketinških strategija poduzeća BABY CENTAR u internetskom okruženju", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:255475