Šimunović, M. (2018). Važnost odabira optimalnog prodajnog spleta kod posrednika u turizmu (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:340220
Šimunović, Marija. "Važnost odabira optimalnog prodajnog spleta kod posrednika u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:340220
Šimunović, Marija. "Važnost odabira optimalnog prodajnog spleta kod posrednika u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:340220
Šimunović, M. (2018). 'Važnost odabira optimalnog prodajnog spleta kod posrednika u turizmu', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:340220
Šimunović M. Važnost odabira optimalnog prodajnog spleta kod posrednika u turizmu [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2018 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:340220
M. Šimunović, "Važnost odabira optimalnog prodajnog spleta kod posrednika u turizmu", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:340220