završni rad
Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća
Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku, 2019. urn:nbn:hr:155:728953

Rubčić, Tanja
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta u Dubrovniku

Citirajte ovaj rad

Rubčić, T. (2019). Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:728953

Rubčić, Tanja. "Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:728953

Rubčić, Tanja. "Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:728953

Rubčić, T. (2019). 'Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 02.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:728953

Rubčić T. Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2019 [pristupljeno 02.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:728953

T. Rubčić, "Značenje mobilnog marketinga za poslovanje poduzeća", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:728953