Pikec, M. (2016). Integrirana marketinška komunikacija za mala poduzeća na primjeru tvrtke Allium (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:140295
Pikec, Mateja. "Integrirana marketinška komunikacija za mala poduzeća na primjeru tvrtke Allium." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:140295
Pikec, Mateja. "Integrirana marketinška komunikacija za mala poduzeća na primjeru tvrtke Allium." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:140295
Pikec, M. (2016). 'Integrirana marketinška komunikacija za mala poduzeća na primjeru tvrtke Allium', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:140295
Pikec M. Integrirana marketinška komunikacija za mala poduzeća na primjeru tvrtke Allium [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2016 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:140295
M. Pikec, "Integrirana marketinška komunikacija za mala poduzeća na primjeru tvrtke Allium", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:140295