završni rad
Uloga medija u stvaranju modnih trendova
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2016. urn:nbn:hr:122:801611

Špinderk, Lidija
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za komunikologiju, medije i novinarstvo

Citirajte ovaj rad

Špinderk, L. (2016). Uloga medija u stvaranju modnih trendova (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:801611

Špinderk, Lidija. "Uloga medija u stvaranju modnih trendova." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:801611

Špinderk, Lidija. "Uloga medija u stvaranju modnih trendova." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:801611

Špinderk, L. (2016). 'Uloga medija u stvaranju modnih trendova', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:801611

Špinderk L. Uloga medija u stvaranju modnih trendova [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2016 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:801611

L. Špinderk, "Uloga medija u stvaranju modnih trendova", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:801611