završni rad
Crowdfunding kampanje: novi kolaborativni način financiranja projekata
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2015. urn:nbn:hr:122:955836

Knežević, Boris
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju

Citirajte ovaj rad

Knežević, B. (2015). Crowdfunding kampanje: novi kolaborativni način financiranja projekata (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:955836

Knežević, Boris. "Crowdfunding kampanje: novi kolaborativni način financiranja projekata." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:955836

Knežević, Boris. "Crowdfunding kampanje: novi kolaborativni način financiranja projekata." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:955836

Knežević, B. (2015). 'Crowdfunding kampanje: novi kolaborativni način financiranja projekata', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 05.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:955836

Knežević B. Crowdfunding kampanje: novi kolaborativni način financiranja projekata [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2015 [pristupljeno 05.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:955836

B. Knežević, "Crowdfunding kampanje: novi kolaborativni način financiranja projekata", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:955836