diplomski rad
Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2017. urn:nbn:hr:122:970825

Kocijan, Samanta
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Kocijan, S. (2017). Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:970825

Kocijan, Samanta. "Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:970825

Kocijan, Samanta. "Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:970825

Kocijan, S. (2017). 'Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 29.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:970825

Kocijan S. Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2017 [pristupljeno 29.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:970825

S. Kocijan, "Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:970825