Naslov | Vjerodostojnost političara |
Naslov (engleski) | Credibility of politicians |
Autor | Zlata Berkeš |
Mentor | Ljubica Bakić-Tomić (mentor) |
Član povjerenstva | Majda Tafra-Vlahović (predsjednik povjerenstva) |
Član povjerenstva | Ljubica Bakić-Tomić (član povjerenstva) |
Član povjerenstva | Ljerka Luić (član povjerenstva) |
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj | Sveučilište Sjever (Sveučilišni centar Varaždin) (Odjel za odnose s javnostima) Koprivnica |
Datum i država obrane | 2017-02-18, Hrvatska |
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana | DRUŠTVENE ZNANOSTI Informacijske i komunikacijske znanosti Komunikologija |
Sažetak | Vjerodostojnost je značajan element, kako poslovnog tako i privatnog
života i trebao bi biti jedan od pokazatelja uspješnosti i povjerenja.
Laži, skrivanje činjenica, informacija, manipuliranje, prikazivanje samo
„lijepog lica“ stručnjaci označavaju kao ubojice vjerodostojnosti.
Danas u društvu postoje razni mehanizmi utjecaja na javno mnijenje te
ovisno o tome koliko se određeni političar zna služiti komunikacijskim i
persuazijskim alatima toliko će biti i uspješan.
Temeljni kameni vjerodostojnosti su: transparentnost, istinitost i
autentičnost.
Pritom transparentnost ima odlučujuću ulogu. Istinitost stavlja u prvi plan
poštenje u izrazu i djelovanju. Ono što se kaže mora odgovarati istini. Ono što se
misli mora odgovarati istini. Ono što se učini mora odgovarati istini. Pouzdane,
povjerljive i iskrene informacije ne nastaju na varanju ili pokušajima
zavaravanja.
Osim tri naprijed spomenuta stupa vjerodostojnosti iznimno je važno
pravilo kongurentne komunikacije: jedinstvo misli, riječi i djela. |
Sažetak (engleski) | Credibility is an important element of both the professional and private
life and should serve as one of the indicators of success and trust.
Lies, withholding facts and information, manipulation, presenting solely
the "pretty side" have been labelled by experts as credibility killers.
Today's society offers various mechanisms for influencing public opinion,
and a politician's success depends on his/her ability to use to their advantage the
tools of communication and persuasion.
The cornerstones of credibility include: transparency, truthfulness, and
authenticity.
Transparency plays a deciding role. Truthfulness brings to the fore
honesty in both verbal expression and action.
Words uttered must fit the truth. Thoughts conceived must fit the truth.
Actions performed must fit the truth. Reliable, confidential, and honest
information does not stem from cheating or deception.
Apart from the three aforementioned pillars of credibility, one extremely
important rule is congruent communication: the unity of thoughts, words, and
actions. |
Ključne riječi |
|
Ključne riječi (engleski) |
|
Jezik | hrvatski |
URN:NBN | urn:nbn:hr:122:326971 |
Studijski program | Naziv: Odnosi s javnostima Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra odnosa s javnostima (mag. rel. publ.) |
Vrsta resursa | Tekst |
Način izrade datoteke | Izvorno digitalna |
Prava pristupa | Otvoreni pristup |
Uvjeti korištenja | |
Datum i vrijeme pohrane | 2017-03-16 14:23:47 |