Naslov Igre u komunikaciji
Naslov (engleski) Games in communication
Autor Dora Lovrić
Mentor Ljubica Bakić-Tomić (mentor)
Član povjerenstva Tvrtko Jolić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Ljubica Bakić-Tomić (član povjerenstva)
Član povjerenstva Vladimir Šimović (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Sjever (Sveučilišni centar Varaždin) (Odjel za odnose s javnostima) Koprivnica
Datum i država obrane 2017-03-13, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Informacijske i komunikacijske znanosti Komunikologija
Sažetak Igre u komunikaciji svakodnevno su prisutne u životu, koje su u ovom radu pojašnjene te su navedeni primjeri. Ljudi igraju igre kada misle da do cilja ne mogu doći na pošten način. Cilj im je manipulacijom sugovornika postići željeni rezultat. Igre se često igraju kada se osoba osjeća nemoćno. Postoji mnogo vrsta igara: životne, bračne, neverbalne, verbalne, laži, zastrašivanja... Objašnjeni su pojmovi kao što su komunikacija, transakcijska analiza, ego stanja, igre moći, uloge u igri te životna stajališta. Ti pojmovi su preduvjet za razumijevanja igara u komunikaciji. Pored analize sadržaja, provedeno je i istraživanje o osviještenosti, mišljenju, stavovima i iskustvima pojedinaca u svezi igara u komunikaciji.Većina ljudi ne voli igrati komunikacijske igre te nisu skloni putem igara rješavati svoje probleme i postizati ciljeve. Većina igara u komunikaciji se igra nesvjesno jer ljudi nisu sigurni kada se komunikacijske igre igraju.
Sažetak (engleski) Games in communication are present in the every day life, they are explained in this paper and examples have been provided. People play games when they think they can't get to the finish line by playing honestly. Their goal is to manipulate the other party so they can accomplish their final goal. Games are often played when the person who plays it feels lack of power. There are a lot of types of games: life, marriage, non-verbal, verbal, lies, intimidation... The terms communication, transactional analyses, ego states, power games, roles in games and point of views in life have been explained. These concepts are prerequisite for understanding of games in communication.
Next to the content analysis, a research has been conducted about consciousness, opinions, attitudes and experience of individuals related to the games in communication. Most people don't like to play communication games and they don't have the tendency to resolve their problems and accomplish their goals, by playing games. Most games in communication are played unconsciously because a lot of people are not sure sure when the communicational games are being played.
Ključne riječi
igre u komunikaciji
transakcijska analiza
ego stanja
uloge u igri
igre moći
četiri životna stajališta
Ključne riječi (engleski)
games in communication
transactional analysis
ego states
roles in games
power games
four point of views in life
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:122:887618
Studijski program Naziv: Odnosi s javnostima Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra odnosa s javnostima (mag. rel. publ.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2017-03-29 13:44:21