Ovčar, M. (2017). Istraživanje efikasnosti marketinške komunikacije u Međimurskoj županiji (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:184256
Ovčar, Maja. "Istraživanje efikasnosti marketinške komunikacije u Međimurskoj županiji." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:184256
Ovčar, Maja. "Istraživanje efikasnosti marketinške komunikacije u Međimurskoj županiji." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:184256
Ovčar, M. (2017). 'Istraživanje efikasnosti marketinške komunikacije u Međimurskoj županiji', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:184256
Ovčar M. Istraživanje efikasnosti marketinške komunikacije u Međimurskoj županiji [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2017 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:184256
M. Ovčar, "Istraživanje efikasnosti marketinške komunikacije u Međimurskoj županiji", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:184256