diplomski rad
Društvene mreže i njihov utjecaj na donošenje odluke o kupnji
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2017. urn:nbn:hr:122:761795

Šmerek, Tea
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Šmerek, T. (2017). Društvene mreže i njihov utjecaj na donošenje odluke o kupnji (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:761795

Šmerek, Tea. "Društvene mreže i njihov utjecaj na donošenje odluke o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:761795

Šmerek, Tea. "Društvene mreže i njihov utjecaj na donošenje odluke o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:761795

Šmerek, T. (2017). 'Društvene mreže i njihov utjecaj na donošenje odluke o kupnji', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:761795

Šmerek T. Društvene mreže i njihov utjecaj na donošenje odluke o kupnji [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2017 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:761795

T. Šmerek, "Društvene mreže i njihov utjecaj na donošenje odluke o kupnji", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:761795