Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2017. urn:nbn:hr:122:100211

Kramarić, Stela
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za odnose s javnostima

Citirajte ovaj rad

Kramarić, S. (2017). Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100211

Kramarić, Stela. "Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100211

Kramarić, Stela. "Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100211

Kramarić, S. (2017). 'Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 16.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100211

Kramarić S. Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2017 [pristupljeno 16.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100211

S. Kramarić, "Uloga i značaj boja u marketinškoj komunikaciji", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100211

accessibility

closePristupačnostrefresh

Ako želite spremiti trajne postavke, kliknite Spremi, ako ne - vaše će se postavke poništiti kad zatvorite preglednik.