završni rad
Marketing neprofitnih organizacija na primjeru međunarodne organizacije mladih
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2017. urn:nbn:hr:122:134031

Pokupec, Daša
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment

Citirajte ovaj rad

Pokupec, D. (2017). Marketing neprofitnih organizacija na primjeru međunarodne organizacije mladih (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:134031

Pokupec, Daša. "Marketing neprofitnih organizacija na primjeru međunarodne organizacije mladih." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:134031

Pokupec, Daša. "Marketing neprofitnih organizacija na primjeru međunarodne organizacije mladih." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:134031

Pokupec, D. (2017). 'Marketing neprofitnih organizacija na primjeru međunarodne organizacije mladih', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:134031

Pokupec D. Marketing neprofitnih organizacija na primjeru međunarodne organizacije mladih [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2017 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:134031

D. Pokupec, "Marketing neprofitnih organizacija na primjeru međunarodne organizacije mladih", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:134031