završni rad
Redizajn vizualnog identiteta branda Čokolešnik
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2017. urn:nbn:hr:122:189333

Ogrinec, Tjaša
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju

Citirajte ovaj rad

Ogrinec, T. (2017). Redizajn vizualnog identiteta branda Čokolešnik (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:189333

Ogrinec, Tjaša. "Redizajn vizualnog identiteta branda Čokolešnik." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:189333

Ogrinec, Tjaša. "Redizajn vizualnog identiteta branda Čokolešnik." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:189333

Ogrinec, T. (2017). 'Redizajn vizualnog identiteta branda Čokolešnik', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 07.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:189333

Ogrinec T. Redizajn vizualnog identiteta branda Čokolešnik [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2017 [pristupljeno 07.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:189333

T. Ogrinec, "Redizajn vizualnog identiteta branda Čokolešnik", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:189333