završni rad
Vizualna komunikacija između potrošača i proizvoda s aspekta čokoladnih pakiranja
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2015. urn:nbn:hr:122:679696

Jakal, Martina
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju

Citirajte ovaj rad

Jakal, M. (2015). Vizualna komunikacija između potrošača i proizvoda s aspekta čokoladnih pakiranja (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:679696

Jakal, Martina. "Vizualna komunikacija između potrošača i proizvoda s aspekta čokoladnih pakiranja." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:679696

Jakal, Martina. "Vizualna komunikacija između potrošača i proizvoda s aspekta čokoladnih pakiranja." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:679696

Jakal, M. (2015). 'Vizualna komunikacija između potrošača i proizvoda s aspekta čokoladnih pakiranja', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:679696

Jakal M. Vizualna komunikacija između potrošača i proizvoda s aspekta čokoladnih pakiranja [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2015 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:679696

M. Jakal, "Vizualna komunikacija između potrošača i proizvoda s aspekta čokoladnih pakiranja", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:679696