Primorac, L. (2015). Usporedba TV žanrova u promociji proizvoda (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:665569
Primorac, Luka. "Usporedba TV žanrova u promociji proizvoda." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:665569
Primorac, Luka. "Usporedba TV žanrova u promociji proizvoda." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:665569
Primorac, L. (2015). 'Usporedba TV žanrova u promociji proizvoda', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:665569
Primorac L. Usporedba TV žanrova u promociji proizvoda [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2015 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:665569
L. Primorac, "Usporedba TV žanrova u promociji proizvoda", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:665569