završni rad
Strategije za promicanje medijske pismenosti u Hrvatskoj
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2015. urn:nbn:hr:122:181769

Jurić, Ljubica
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment

Citirajte ovaj rad

Jurić, Lj. (2015). Strategije za promicanje medijske pismenosti u Hrvatskoj (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:181769

Jurić, Ljubica. "Strategije za promicanje medijske pismenosti u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:181769

Jurić, Ljubica. "Strategije za promicanje medijske pismenosti u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:181769

Jurić, Lj. (2015). 'Strategije za promicanje medijske pismenosti u Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:181769

Jurić Lj. Strategije za promicanje medijske pismenosti u Hrvatskoj [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2015 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:181769

Lj. Jurić, "Strategije za promicanje medijske pismenosti u Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:181769