završni rad
Utjecaj medija i reklama na izbor proizvoda
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2015. urn:nbn:hr:122:451938

Jakovljević, Jelena
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment

Citirajte ovaj rad

Jakovljević, J. (2015). Utjecaj medija i reklama na izbor proizvoda (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:451938

Jakovljević, Jelena. "Utjecaj medija i reklama na izbor proizvoda." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:451938

Jakovljević, Jelena. "Utjecaj medija i reklama na izbor proizvoda." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:451938

Jakovljević, J. (2015). 'Utjecaj medija i reklama na izbor proizvoda', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:451938

Jakovljević J. Utjecaj medija i reklama na izbor proizvoda [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2015 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:451938

J. Jakovljević, "Utjecaj medija i reklama na izbor proizvoda", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:451938