Vatrov, M. H. (2017). Utjecaj upravljanja marketingom proizvoda na društvenom mrežama na odluku o kupnji (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:713674
Vatrov, Mirko Hrvoje. "Utjecaj upravljanja marketingom proizvoda na društvenom mrežama na odluku o kupnji." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:713674
Vatrov, Mirko Hrvoje. "Utjecaj upravljanja marketingom proizvoda na društvenom mrežama na odluku o kupnji." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:713674
Vatrov, M. H. (2017). 'Utjecaj upravljanja marketingom proizvoda na društvenom mrežama na odluku o kupnji', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:713674
Vatrov MH. Utjecaj upravljanja marketingom proizvoda na društvenom mrežama na odluku o kupnji [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2017 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:713674
M. H. Vatrov, "Utjecaj upravljanja marketingom proizvoda na društvenom mrežama na odluku o kupnji", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:713674