Štefanic, M. (2017). Ponašanje potrošača tokom donošenja odluke o kupnji (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:330186
Štefanic, Martina. "Ponašanje potrošača tokom donošenja odluke o kupnji." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:330186
Štefanic, Martina. "Ponašanje potrošača tokom donošenja odluke o kupnji." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:330186
Štefanic, M. (2017). 'Ponašanje potrošača tokom donošenja odluke o kupnji', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 06.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:330186
Štefanic M. Ponašanje potrošača tokom donošenja odluke o kupnji [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2017 [pristupljeno 06.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:330186
M. Štefanic, "Ponašanje potrošača tokom donošenja odluke o kupnji", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:330186