diplomski rad
Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2018. urn:nbn:hr:122:407277

Jurić, Monika
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Jurić, M. (2018). Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:407277

Jurić, Monika. "Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:407277

Jurić, Monika. "Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:407277

Jurić, M. (2018). 'Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:407277

Jurić M. Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2018 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:407277

M. Jurić, "Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:407277