Naslov Brendiranje u hotelijerstvu i njegova primjena na odabranom hotelu
Naslov (engleski) Branding in the hotel industry and it's implementation in a selected hotel
Autor Jelena Martinez
Mentor Anica Hunjet (mentor)
Član povjerenstva Tvrtko Jolić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Darijo Čerepinko (član povjerenstva)
Član povjerenstva Anica Hunjet (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Sjever (Sveučilišni centar Varaždin) (Odjel za ekonomiju) Koprivnica
Datum i država obrane 2018-03-09, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
Sažetak Na globalnom turističkom tržištu na kojem dominiraju zahtjevi turista, a konkurencija među hotelskim poduzećima je sve jača, nužnim postaje kreiranje strategije hotelskog poduzeća temeljene na koncepciji izgradnje marke. Uloga marke postaje sve značajnija pri donošenju odluke potencijalnog turiste o izboru hotela u kojem će boraviti na svom turističkom itinereru. S druge strane, marka stvara vrijednost koja pouzdano omogućuje financijsku dobit hotelskom poduzeću i predstavlja moćni alat za stvaranje konkurentskih prednosti odnosno stvara strateško oružje za siguran poslovni razvoj. Marka, dakle, ima višestruku korist potencijalnom turistu i za hotelsko poduzeće. U radu se istražuje brendiranje u hotelijerstvu te njegova primjena na konkretnom hotelu. Marka hotela u svijesti potencijalnog turiste treba kreirati sliku o hotelu koji će ispuniti njihova očekivanja i pružiti im obećano. Izgradnjom identiteta marke hotelska poduzeća stvaraju imidž kojim utječu na percepciju potencijalnog turiste o hotelskom objektu. Marka poseban značaj ima u uslužnom sektoru, poput hotelijerstva, zbog specifičnosti same usluge, koja se kupuje na jednom mjestu a realizira na sasvim drugom mjestu. Marka u svijesti potencijalnog turiste treba stvoriti sliku o hotelu koji pruža kvalitetnu uslugu i svojim gostima pruža doživljaj na turističkom putovanju. Svrha i cilj istraživanja je, dakle, istaknuti važnost izgradnje marke u hotelijerstvu za poslovnu uspješnost hotelskog objekta, ali i hotelijerstva u cjelini, što omogućava turističkim destinacijama bolju pozicioniranost na turističkom tržištu. Uz teorijski aspekt analiziranja marke, u radu se daje konkretan primjer primjene brendiranja hotela. Također su dani rezultati provedene ankete koja je omogućila dolaženje do saznanja o ponašanju turista prilikom odabira smještajnih kapaciteta. Cilj istraživanja bio je utvrditi motive i stavove turista o brendiranju, kao i utjecaj hotelskih lanaca na stavove turista o odabiru hotela i važnost standardizacije.
Sažetak (engleski) On the global tourist market dominated by the demands of tourists and competition among hotel companies is increasing, it is necessary the creation of a hotel business strategy based on the concept of brand building. The role of the brand becomes more and more important when a potential tourist is making a decision on choosing a hotel in which he will be staying on its tourist itinerary. On the other hand, the brand crates a value that brings financial gains to a hotel company and is becoming a powerful tool for creating competitive advantages or creating strategic weapons for safe business. The brand has a multiple advantage of a potential tourist and hotel business. This final thesis is dealing with branding in hotel business and its appliance in a particular hotel. The hotel logo should create a picture of a hotel in the minds of potential tourists that will fulfil their expectations. Building the identity of hotel companies creates a picture that affects the perception of a potential tourist in a hotel facility. The label has a special significance in the service sector, such as the hotel industry, due to the specificity of the service being purchased in one place and being realized in a completely different place. Brand in the mind of a potential tourist should create a picture of a hotel that provides quality service and offers its guests a tourist experience. The purpose of this research is to emphasize the importance of building brands in the hotel industry for the success of a hotel facility, as well as hotel industry as a whole, making tourist destinations better positioning on the tourist market. With the theoretical aspect of brand analysis, this paper gives a concrete example of application of hotel marking. There are also the results of the research that enabled visitors to get acquainted with the behaviour of tourists when choosing accommodation capacities. The main goal of the research was to determine the motives and attitudes of tourists on marking, as well as the influence of hotel chains on tourist attitudes of hotel selection and the importance of standardization.
Ključne riječi
brendiranje
identitet marke hotela
imidž marke
hotelijerstvo
Ključne riječi (engleski)
branding
identity of hotel logo
brand image
hotel industy
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:122:618767
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Turizam i Međunarodna trgovina Smjer: Turizam i Međunarodna trgovina Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra poslovne ekonomije (mag. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2018-03-19 15:19:39