Naslov Kontinentalni turizam Varaždinske županije
Naslov (engleski) Continental tourism of Varaždin county
Autor Andreja Boršćak
Mentor Anica Hunjet (mentor)
Član povjerenstva Goran Kozina (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Ante Rončević (član povjerenstva)
Član povjerenstva Anica Hunjet (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Sjever (Sveučilišni centar Varaždin) (Odjel za ekonomiju) Koprivnica
Datum i država obrane 2018-02-28, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Trgovina i turizam
Sažetak Turizam nudi nešto drugačije. Nudi neopipljive i kratkotrajne usluge, postoji konkurencija na globalnoj razini, nestabilan je zbog pitanja aktualne (ne)sigurnosti i ovisi o političkom razvoju. Turizam je usporediv s bilo kojom drugom industrijom. Određen je po svojoj najznačajnijoj, tržišnoj karakteristici: turistima (potrošačima) – koji imaju subjektivne zamisli i preferencije i odabiru ponudu koja će najbolje zadovoljiti njihove potrebe. Stoga je ključno razumjeti, koje sve zamisli turisti imaju o svom putovanju iz snova, medenom mjesecu za pamćenje, avanturističkom putovanju, učenju ili jednostavno uživanju u ljepoti kulture. Turistička organizacija ili odredište mora razumjeti zamisli potrošača da bi mogla oblikovati ponude koje bi najviše odgovarale preferencijama potrošača te time povećala prodaju, po mogućnosti zadovoljstvo i naposljetku vjerojatnost ponovljene kupnje turističkog proizvoda.
Shvaćanje potrošača bitno je potkrijepiti znanjem i istraživanjem o njihovom interesu za neku destinaciju pa tako i na konkretnom primjeru – Varaždinske županije. Vrlo je važno naglasiti da se u ovom radu spominju turizam na kontinentu, turizam u kontinentalnom dijelu zemlje i kontinentalni turizam kao istoznačnice. Kontinentalni turizam ovdje nije zamjena za ruralni, agro ili pak seoski turizam, već se oni svaki posebno spominju kao segmenti turizma koji se mogu „prakticirati“ na kontinentalnim dijelovima zemalja.
Sažetak (engleski) Tourism offers something else – intangible and short - term services for which there is a global competition. It is also unstable due to actual (in) securities and it depends on political circumstances; tourism is, in fact, comparable to any other industry. It is determined by its most significant market characteristics: tourists (consumers) have subjective ideas and preferences and choose the offer that will best meet their needs. It is therefore essential to know and understand all the ideas that a tourist may have about his/her dream vacation, honeymoon to remember, adventure travel, educational travel, or a vacation that simply includes enjoying the beauty of culture. A tourist organization or a destination needs to understand the ideas of consumers in order to be able to design the offer that would best suit the consumers’ preferences, thus increasing the sale, (preferably) satisfaction and ultimately, the likelihood of a repeated purchase of the (tourism) product in question.
It is necessary to substantiate the comprehension of consumers with knowledge and research about their interest in a particular destination at the hand of a concrete example – in our case, the example of Varaždin County. It is important to emphasize that our thesis employs the terms tourism on the continent, tourism in the continental part of the country and continental tourism as synonyms. Here, continental tourism in not taken as a synonym for agri- or rural tourism, but we mention them respectively as variants of tourism that can be “practiced” in continental parts of the country.
Ključne riječi
turizam
turist
turistička destinacija
turistički proizvod
kontinentalni turizam
Ključne riječi (engleski)
tourism
tourists
tourist destination
tourism product
continental tourism
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:122:273157
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Turizam i Međunarodna trgovina Smjer: Turizam i Međunarodna trgovina Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra poslovne ekonomije (mag. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2018-03-19 15:24:52