diplomski rad
Utjecaj glazbe i boje na ponašanje potrošača u trgovačkim centrima
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2018. urn:nbn:hr:122:864134

Vitez, Tina
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Vitez, T. (2018). Utjecaj glazbe i boje na ponašanje potrošača u trgovačkim centrima (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:864134

Vitez, Tina. "Utjecaj glazbe i boje na ponašanje potrošača u trgovačkim centrima." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:864134

Vitez, Tina. "Utjecaj glazbe i boje na ponašanje potrošača u trgovačkim centrima." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:864134

Vitez, T. (2018). 'Utjecaj glazbe i boje na ponašanje potrošača u trgovačkim centrima', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:864134

Vitez T. Utjecaj glazbe i boje na ponašanje potrošača u trgovačkim centrima [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2018 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:864134

T. Vitez, "Utjecaj glazbe i boje na ponašanje potrošača u trgovačkim centrima", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:864134