diplomski rad
Sublimirane poruke i njihov utjecaj na ponašanje potrošača
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2018. urn:nbn:hr:122:192785

Dozet, Sara
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Dozet, S. (2018). Sublimirane poruke i njihov utjecaj na ponašanje potrošača (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:192785

Dozet, Sara. "Sublimirane poruke i njihov utjecaj na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:192785

Dozet, Sara. "Sublimirane poruke i njihov utjecaj na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:192785

Dozet, S. (2018). 'Sublimirane poruke i njihov utjecaj na ponašanje potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:192785

Dozet S. Sublimirane poruke i njihov utjecaj na ponašanje potrošača [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2018 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:192785

S. Dozet, "Sublimirane poruke i njihov utjecaj na ponašanje potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:192785