Naslov LinkedIn u korporativnom komuniciranju
Naslov (engleski) LinkedIn in corporate communications
Autor Lordan Prelog
Mentor Vladimir Šimović (mentor)
Član povjerenstva Ljubica Bakić-Tomić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Vladimir Šimović (član povjerenstva)
Član povjerenstva Jadranka Lasić-Lazić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Sjever (Sveučilišni centar Varaždin) (Odjel za odnose s javnostima) Koprivnica
Datum i država obrane 2018-03-12, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Informacijske i komunikacijske znanosti Odnosi s javnošću
Sažetak Rapidan rast i razvoj informacijsko - komunikacijske tehnologije prouzročio je da korporativna komunikacija postane središte fokusa suvremenih organizacija koje posluju u globalnom i turbulentnom konkurentskom okruženju. Korporacije sve više gube dominantnu ulogu u protoku informacija jer ona prelazi u ruke (ili prste) njihove javnosti. Glavni cilj korporativne komunikacije postao je izgradnja i očuvanje dobre reputacije i imidža tvrtke.
Fenomen društvenih mreža u posljednjih desetak godina ušao je u ljudske živote i promijenio način na koji komuniciramo. Društvena mreža LinkedIn namijenjena je korisnicima u poslovnom svijetu koji se putem nje mogu povezivati, educirati, tražiti posao ili zapošljavati kvalitetan kadar. LinkedIn tako i u Hrvatskoj polako dobiva na značaju, pogotovo kod organizacija u privatnom vlasništvu.
Ovaj rad podijeljen je u četiri cjeline ako se izuzme uvod i zaključni dio. U prvoj cjelini rada navedena su osnovna teorijska znanja o komunikaciji i organizaciji, a u drugom dijelu rada obrađuje se korporativno komuniciranje s naglaskom na značaj u organizaciji te kao bitan faktor u izgradnji imidža poduzeća. U trećoj cjelini pojašnjena je uloga informacijskih tehnologija u korporativnom komuniciranju, a četvrti dio rada predstavlja istraživanje o korisničkim preferencijama i upotrebi LinkedIna u hrvatskim poslovnim subjektima.
Rad je napisan uz korištenje stručne literature, znanstvenih članaka i mrežnih izvora, a glavni istraživački instrument u istraživanju LinkedIn u korporativnom komuniciranju bio je online anketni upitnik.
Sažetak (engleski) Rapid growth and development of ICT enabled corporate communications to become the centre of focus of modern organizations which operate in the global and turbulent business environments. Corporations are losing the dominant role in the flow of information, which is nowadays in the hands of their public. The main goal of corporate communications today is constructing the image and good reputation of the organization.
The phenomena of social network websites in the last ten years have entered human lives and have changed the ways of communication. A social network website LinkedIn was primarily created for the business users which were able to make connections on LinkedIn, educate themselves, look for a job or employ high quality workers. LinkedIn is getting more and more attention even in Croatia, especially in privately owned companies.
This paper is divided in four chapters, not including the introduction and conclusion. The first chapter of the paper explains the basic theoretical principles of communication and organization, and the second chapter discusses corporate communications, with emphasis on its importance in organization as the key factor in the process of building the image of the organization. The third chapter clarifies the role of ICT in corporate communications, and the fourth chapter represents research of usage of LinkedIn in selected Croatian companies.
The paper was written with the help of scientific literature, articles on the subject of research and online sources, and the main research instrument of the research LinkedIn in corporate communications was an online survey.
Ključne riječi
korporativna komunikacija
odnosi s javnošću
komunikacija
organizacija
društvene mreže
LinkedIn
Ključne riječi (engleski)
corporate communications
public relations
communication
organization
social network websites
LinkedIn
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:122:848057
Studijski program Naziv: Odnosi s javnostima Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra odnosa s javnostima (mag. rel. publ.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2018-03-29 13:01:35