Naslov Gerilski marketing u suvremenom društvu
Naslov (engleski) Guerrilla marketing in contemporary society
Autor Valentina Lapčević
Mentor Ante Rončević (mentor)
Član povjerenstva Damira Đukec (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Anica Hunjet (član povjerenstva)
Član povjerenstva Ante Rončević (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Sjever (Sveučilišni centar Varaždin) (Odjel za ekonomiju) Koprivnica
Datum i država obrane 2018-03-15, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
Sažetak Pojavom velikih multinacionalnih kompanija malim i srednjim poduzećima postajalo
je sve teže održati korak i bilježiti pozitivne poslovne rezultate. Ukoliko se tome doda
dugotrajna recesija nimalo ne čudi činjenica da je veliki broj malih i srednjih poduzeća u
takvim uvjetima morao povući se sa poslovne scene. Za one koji su nekako opstali, kao
i za nova poduzeća koja su tek počinjala tražiti svoje mjesto pod suncem, bilo je
neophodno pronaći način pomoću kojeg mogu privući pažnju potencijalnih korisnika
svojih proizvoda i usluga a da pritom ne moraju izdvajati ogromne svote novca.
Mnogima je to uspjelo upotrebom metoda i alata gerilskog marketinga. Minimalna
ulaganja uz maksimalni učinak mogla su dati rezultate ukoliko su bila praćena velikom
dozom originalnosti, kreativnosti, maštovitosti, humora i inovativnosti. Ponuditi nešto
novo i drugačije od tradicionalnih načina oglašavanja, uz uspostavljanje i održavanje
dvosmjerne komunikacije sa korisnicima pokazalo se kao vrlo uspješan potez.
Postizanje efekta zabave, osjećaja važnosti, iznenađenja ili čak šoka kod ljudi je
stvaralo želju da doživljeno prenose dalje ostvarujući na taj način i postizanje efekta
rasprostranjenosti. Marketinška poruka koja malo košta, biva brzo prihvaćena od strane
ljudi i da se nezaustavljivo širi san je svake tvrtke. Stoga nije čudo da se veliki broj malih
i srednjih poduzeća danas opredjeljuje upravo za metode i alate gerilskog marketinga.
Sažetak (engleski) With the emergence of large multinational companies small and medium-sized
enterprises have become increasingly difficult to keep up and record positive business
results. If a long-term recession is added, it is no wonder the fact that a large number of
small and medium-sized enterprises have had to withdraw from the business scene. For
those who have somehow survived, as well as for new businesses that are just starting
to look for their place under the sun, it was necessary to find a way to attract the
attention of potential users of their products and services without having to allocate
huge sums of money. Many have succeeded using method and tool of guerrilla
marketing. Minimal investments with the maximum effect could have yielded results if
they were accompanied by a great deal of originality, creativity, imagination, humor and
innovation. Offering something new and different from traditional advertising methods,
establishing and maintaining two-way communication with users has proven to be a
very successful move. Achieving the effect of entertainment, sense of importance,
surprise or even shock in people has created a desire to convey the experience further
in achieving this and achieving the effect of spreading. Marketing message that costs a
little, is quickly accepted by people, and the dream of every company is unstoppable. It
is no wonder, therefore, that a large number of small and medium-sized enterprises now
opt for geriatric marketing methods and tools.
Ključne riječi
gerilski marketing
mala ulaganja
mala poduzeća
oglašavanje
kreativnost
Ključne riječi (engleski)
marketing guerrilla
small investments
small businesses
advertising
creativity
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:122:905061
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Turizam i Međunarodna trgovina Smjer: Turizam i Međunarodna trgovina Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra poslovne ekonomije (mag. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2018-04-04 13:37:12