Lulić, D. (2018). Percepcija vrijednosti marke prilikom donošenja odluke o kupnji (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:519877
Lulić, Domagoj. "Percepcija vrijednosti marke prilikom donošenja odluke o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:519877
Lulić, Domagoj. "Percepcija vrijednosti marke prilikom donošenja odluke o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:519877
Lulić, D. (2018). 'Percepcija vrijednosti marke prilikom donošenja odluke o kupnji', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:519877
Lulić D. Percepcija vrijednosti marke prilikom donošenja odluke o kupnji [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2018 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:519877
D. Lulić, "Percepcija vrijednosti marke prilikom donošenja odluke o kupnji", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:519877