završni rad
Suvremeno ponašanje potrošača kao izazov marketinškim stručnjacima
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2017. urn:nbn:hr:122:162509

Golubić, Helena
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment

Citirajte ovaj rad

Golubić, H. (2017). Suvremeno ponašanje potrošača kao izazov marketinškim stručnjacima (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:162509

Golubić, Helena. "Suvremeno ponašanje potrošača kao izazov marketinškim stručnjacima." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:162509

Golubić, Helena. "Suvremeno ponašanje potrošača kao izazov marketinškim stručnjacima." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:162509

Golubić, H. (2017). 'Suvremeno ponašanje potrošača kao izazov marketinškim stručnjacima', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:162509

Golubić H. Suvremeno ponašanje potrošača kao izazov marketinškim stručnjacima [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2017 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:162509

H. Golubić, "Suvremeno ponašanje potrošača kao izazov marketinškim stručnjacima", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:162509