Crkvenčić, M. (2015). Značaj komparativnih prednosti za upravljanje lancem dobavljača u automobilskoj industriji (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:610051
Crkvenčić, Maja. "Značaj komparativnih prednosti za upravljanje lancem dobavljača u automobilskoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:610051
Crkvenčić, Maja. "Značaj komparativnih prednosti za upravljanje lancem dobavljača u automobilskoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:610051
Crkvenčić, M. (2015). 'Značaj komparativnih prednosti za upravljanje lancem dobavljača u automobilskoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:610051
Crkvenčić M. Značaj komparativnih prednosti za upravljanje lancem dobavljača u automobilskoj industriji [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2015 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:610051
M. Crkvenčić, "Značaj komparativnih prednosti za upravljanje lancem dobavljača u automobilskoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:610051