Črnila, D. (2018). Komunikacija brandova pomoću promocijskih konstanti izrađenih tehnikom poluautomatskog sitotiska (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:799792
Črnila, Dario. "Komunikacija brandova pomoću promocijskih konstanti izrađenih tehnikom poluautomatskog sitotiska." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:799792
Črnila, Dario. "Komunikacija brandova pomoću promocijskih konstanti izrađenih tehnikom poluautomatskog sitotiska." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:799792
Črnila, D. (2018). 'Komunikacija brandova pomoću promocijskih konstanti izrađenih tehnikom poluautomatskog sitotiska', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:799792
Črnila D. Komunikacija brandova pomoću promocijskih konstanti izrađenih tehnikom poluautomatskog sitotiska [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2018 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:799792
D. Črnila, "Komunikacija brandova pomoću promocijskih konstanti izrađenih tehnikom poluautomatskog sitotiska", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:799792