diplomski rad
Prikriveno oglašavanje i njegov utjecaj na ponašanje potrošača
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2019. urn:nbn:hr:122:416395

Cerjan, Maja
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Cerjan, M. (2019). Prikriveno oglašavanje i njegov utjecaj na ponašanje potrošača (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:416395

Cerjan, Maja. "Prikriveno oglašavanje i njegov utjecaj na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:416395

Cerjan, Maja. "Prikriveno oglašavanje i njegov utjecaj na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:416395

Cerjan, M. (2019). 'Prikriveno oglašavanje i njegov utjecaj na ponašanje potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:416395

Cerjan M. Prikriveno oglašavanje i njegov utjecaj na ponašanje potrošača [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:416395

M. Cerjan, "Prikriveno oglašavanje i njegov utjecaj na ponašanje potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:416395