prikaz prve stranice dokumenta Društvena mreža Facebook kao medij za promociju proizvoda
Rad nije dostupan
završni rad
Društvena mreža Facebook kao medij za promociju proizvoda
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2018. urn:nbn:hr:122:663098

Munđar, Stela
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment

Citirajte ovaj rad

Munđar, S. (2018). Društvena mreža Facebook kao medij za promociju proizvoda (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663098

Munđar, Stela. "Društvena mreža Facebook kao medij za promociju proizvoda." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663098

Munđar, Stela. "Društvena mreža Facebook kao medij za promociju proizvoda." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663098

Munđar, S. (2018). 'Društvena mreža Facebook kao medij za promociju proizvoda', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663098

Munđar S. Društvena mreža Facebook kao medij za promociju proizvoda [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2018 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663098

S. Munđar, "Društvena mreža Facebook kao medij za promociju proizvoda", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:663098