Potrošačko ponašanje uvjetovano prikrivenim oglašavanjem
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju
Bendelja, T. (2019). Potrošačko ponašanje uvjetovano prikrivenim oglašavanjem (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:216235
Bendelja, Tihomir. "Potrošačko ponašanje uvjetovano prikrivenim oglašavanjem." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:216235
Bendelja, Tihomir. "Potrošačko ponašanje uvjetovano prikrivenim oglašavanjem." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:216235
Bendelja, T. (2019). 'Potrošačko ponašanje uvjetovano prikrivenim oglašavanjem', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:216235
Bendelja T. Potrošačko ponašanje uvjetovano prikrivenim oglašavanjem [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:216235
T. Bendelja, "Potrošačko ponašanje uvjetovano prikrivenim oglašavanjem", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:216235