prikaz prve stranice dokumenta Promocija na internetu: Strategija promocije domaćeg branda
Rad nije dostupan
završni rad
Promocija na internetu: Strategija promocije domaćeg branda
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2015. urn:nbn:hr:122:274043

Leljak, Pavao
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju

Citirajte ovaj rad

Leljak, P. (2015). Promocija na internetu: Strategija promocije domaćeg branda (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:274043

Leljak, Pavao. "Promocija na internetu: Strategija promocije domaćeg branda." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:274043

Leljak, Pavao. "Promocija na internetu: Strategija promocije domaćeg branda." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:274043

Leljak, P. (2015). 'Promocija na internetu: Strategija promocije domaćeg branda', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:274043

Leljak P. Promocija na internetu: Strategija promocije domaćeg branda [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2015 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:274043

P. Leljak, "Promocija na internetu: Strategija promocije domaćeg branda", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:274043