Naslov | Izrada digitalnog portfolia |
Naslov (engleski) | Creating a digital portfolio |
Autor | Martina Stipan |
Mentor | Robert Geček (mentor) |
Član povjerenstva | Robert Geček (predsjednik povjerenstva) |
Član povjerenstva | Andrija Bernik (član povjerenstva) |
Član povjerenstva | Nikolina Bolčević Horvatić (član povjerenstva) |
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj | Sveučilište Sjever (Sveučilišni centar Varaždin) (Odjel za multimediju) Koprivnica |
Datum i država obrane | 2019-07-05, Hrvatska |
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana | TEHNIČKE ZNANOSTI Grafička tehnologija Procesi grafičke reprodukcije |
Sažetak | U struci multimedije, posebno je bitno predstaviti tehnička znanja i vještine koja osoba posjeduje. Računalna grafika, kao i grafički dizajn imaju izuzetno velik napredak posljednjih nekoliko desetljeća, a potražnja za multimedijskim sadržajem je sve veća. Digitalna grafika ima veliki udio u našem svakodnevnom životu, iako ju možda toliko ne primjećujemo. Dizajn može utjecati na naše odluke, pa se tako svi natječu za našu pozornost i kako tu pozornost zadržati. Portfolio služi kao komunikacijski alat između publike, klijenta ili poslodavca i autora. U radu su opisane različite 2D i 3D tehnike računalne grafike. Finalni produkt osmišljen je kao grafički proizvod, pa su tako upotrijebljeni glavni elementi grafičkog dizajna; linija, boje, oblik, prostor, tekstura, tipografija i kompozicija. Ovaj rad se temelji i opisuje izradu digitalnog portfolia, od procesa ideje, pripreme, same izrade i objavljivanja tog sadržaja. Za izradu radova u portfoliju korišteni su različiti programi; Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign, Premiere Pro i After Effects, Autodesk Maya, Maxon Cinema4D i Unity. Digitalni portfolio osmišljen je kao knjiga koja se može pregledavati i listati u nekom od online servisa, dok se unutra nalaze najbolji radovi iz više područja multimedije. |
Sažetak (engleski) | In the field of multimedia, it is especially important to present the technical knowledge and skills that the person possesses. Computer graphics, as well as graphic design, have made tremendous progress over the last few decades, and the demand for the multimedia content is growing. Digital graphics have a large share in our daily lives, although we may not notice so much. Design can affect our decisions, so everyone competes for our attention and how to keep that attention. The portfolio serves as a communication tool between the public, a client or an employer and an author. This paper describes the different 2D and 3D computer graphics techniques. The final product was designed as a graphics product, so the main elements of graphic design were used; line, color, shape, space, texture, typography, and composition. This paper is based on and describes the development of digital portfolios, from the process of the idea, preparation, creation, and publication of that content. Programs that were used to create works in the portfolio are; Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign, Premiere Pro and After Effects, Autodesk Maya, Maxon Cinema4D and Unity. Digital portfolio is designed as a book that can be viewed and listed in one of the online services while the best works from multiple multimedia areas are inside. |
Ključne riječi |
|
Ključne riječi (engleski) |
|
Jezik | hrvatski |
URN:NBN | urn:nbn:hr:122:030973 |
Studijski program | Naziv: Multimedija, oblikovanje i primjena Vrsta studija: stručni Stupanj studija: stručni Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije (bacc. ing. techn. graph.) |
Vrsta resursa | Tekst |
Način izrade datoteke | Izvorno digitalna |
Prava pristupa | Otvoreni pristup |
Uvjeti korištenja | |
Datum i vrijeme pohrane | 2019-09-10 12:05:16 |