Lukinec, M. (2019). Strategija digitalnog marketinga u poslovnom okruženju (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:973119
Lukinec, Mario. "Strategija digitalnog marketinga u poslovnom okruženju." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:973119
Lukinec, Mario. "Strategija digitalnog marketinga u poslovnom okruženju." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:973119
Lukinec, M. (2019). 'Strategija digitalnog marketinga u poslovnom okruženju', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:973119
Lukinec M. Strategija digitalnog marketinga u poslovnom okruženju [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:973119
M. Lukinec, "Strategija digitalnog marketinga u poslovnom okruženju", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:973119