diplomski rad
Utjecaj seksualnih apela u oglašavanju na odabir proizvoda
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2020. urn:nbn:hr:122:017687

Gulić, Domagoj
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Gulić, D. (2020). Utjecaj seksualnih apela u oglašavanju na odabir proizvoda (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:017687

Gulić, Domagoj. "Utjecaj seksualnih apela u oglašavanju na odabir proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:017687

Gulić, Domagoj. "Utjecaj seksualnih apela u oglašavanju na odabir proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:017687

Gulić, D. (2020). 'Utjecaj seksualnih apela u oglašavanju na odabir proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:017687

Gulić D. Utjecaj seksualnih apela u oglašavanju na odabir proizvoda [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:017687

D. Gulić, "Utjecaj seksualnih apela u oglašavanju na odabir proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:017687