Čizmadija, M. M. (2019). Istraživanje konotativnih aspekata fotografije uz autorski primjer marketinške kampanje "Protiv plastike" (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:973850
Čizmadija, Marija Magdalena. "Istraživanje konotativnih aspekata fotografije uz autorski primjer marketinške kampanje "Protiv plastike"." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:973850
Čizmadija, Marija Magdalena. "Istraživanje konotativnih aspekata fotografije uz autorski primjer marketinške kampanje "Protiv plastike"." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:973850
Čizmadija, M. M. (2019). 'Istraživanje konotativnih aspekata fotografije uz autorski primjer marketinške kampanje "Protiv plastike"', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:973850
Čizmadija MM. Istraživanje konotativnih aspekata fotografije uz autorski primjer marketinške kampanje "Protiv plastike" [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:973850
M. M. Čizmadija, "Istraživanje konotativnih aspekata fotografije uz autorski primjer marketinške kampanje "Protiv plastike"", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:973850