diplomski rad
Istraživanje konotativnih aspekata fotografije uz autorski primjer marketinške kampanje "Protiv plastike"
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2019. urn:nbn:hr:122:973850

Čizmadija, Marija Magdalena
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za umjetničke studije

Citirajte ovaj rad

Čizmadija, M. M. (2019). Istraživanje konotativnih aspekata fotografije uz autorski primjer marketinške kampanje "Protiv plastike" (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:973850

Čizmadija, Marija Magdalena. "Istraživanje konotativnih aspekata fotografije uz autorski primjer marketinške kampanje "Protiv plastike"." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:973850

Čizmadija, Marija Magdalena. "Istraživanje konotativnih aspekata fotografije uz autorski primjer marketinške kampanje "Protiv plastike"." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:973850

Čizmadija, M. M. (2019). 'Istraživanje konotativnih aspekata fotografije uz autorski primjer marketinške kampanje "Protiv plastike"', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:973850

Čizmadija MM. Istraživanje konotativnih aspekata fotografije uz autorski primjer marketinške kampanje "Protiv plastike" [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:973850

M. M. Čizmadija, "Istraživanje konotativnih aspekata fotografije uz autorski primjer marketinške kampanje "Protiv plastike"", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:973850