diplomski rad
Utjecaj medija u formiranju potrošačkog ponašanja generacije Z
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2020. urn:nbn:hr:122:239477

Šalig, Martina
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Šalig, M. (2020). Utjecaj medija u formiranju potrošačkog ponašanja generacije Z (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:239477

Šalig, Martina. "Utjecaj medija u formiranju potrošačkog ponašanja generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:239477

Šalig, Martina. "Utjecaj medija u formiranju potrošačkog ponašanja generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:239477

Šalig, M. (2020). 'Utjecaj medija u formiranju potrošačkog ponašanja generacije Z', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:239477

Šalig M. Utjecaj medija u formiranju potrošačkog ponašanja generacije Z [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:239477

M. Šalig, "Utjecaj medija u formiranju potrošačkog ponašanja generacije Z", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:239477