Trojko, A. (2019). Analiza utjecaja loga kao elementa vizualnog identiteta imidža marke (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:423677
Trojko, Anita. "Analiza utjecaja loga kao elementa vizualnog identiteta imidža marke." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:423677
Trojko, Anita. "Analiza utjecaja loga kao elementa vizualnog identiteta imidža marke." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:423677
Trojko, A. (2019). 'Analiza utjecaja loga kao elementa vizualnog identiteta imidža marke', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 13.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:423677
Trojko A. Analiza utjecaja loga kao elementa vizualnog identiteta imidža marke [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 13.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:423677
A. Trojko, "Analiza utjecaja loga kao elementa vizualnog identiteta imidža marke", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:423677