diplomski rad
Utjecaj robne marke na konkurentnost na tržištu
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2020. urn:nbn:hr:122:718872

Dukarić, Robert
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Dukarić, R. (2020). Utjecaj robne marke na konkurentnost na tržištu (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:718872

Dukarić, Robert. "Utjecaj robne marke na konkurentnost na tržištu." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:718872

Dukarić, Robert. "Utjecaj robne marke na konkurentnost na tržištu." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:718872

Dukarić, R. (2020). 'Utjecaj robne marke na konkurentnost na tržištu', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:718872

Dukarić R. Utjecaj robne marke na konkurentnost na tržištu [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:718872

R. Dukarić, "Utjecaj robne marke na konkurentnost na tržištu", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:718872